W obecnych czasach jedno jest pewne - ciągłe zmiany. Wszyscy wiemy również, że poza aspektami typowo biznesowymi, sprawny i zgrany zespół stanowi fundament budowania dynamicznie funkcjonującej organizacji. Przedsiębiorcy i managerowie, w przypadku istotnych kwestii związanych z obszarem HR, często nie mają czasu lub zasobów, by skutecznie zarządzać komunikacją.
Zespół KR Group stworzył jedną z najbardziej szytych na miarę usług wśród ofert consultingowych.
HR Contact Center został stworzony z myślą o firmach, które mierzą się z wieloma zadaniami i dynamicznymi zmianami zarządczymi. Lista ekspertów, którzy mogą skorzystać z naszej usługi tak naprawdę nie kończy się – zapraszamy managerów, dyrektorów, członków zarządów, ekspertów ds. zarządzania zmianą, specjalistów ds. komunikacji wewnętrznej. Usługę kierujemy również do zespołów HR, które bardzo często szukają możliwości wsparcia się tzw. „drugą opinią” (second opinion) w danej kwestii.
O czym możemy rozmawiać?
Zarządzanie zespołem pełni kluczową rolę w kształtowaniu kultury organizacji, wzmacnianiu efektywności oraz wspieraniu rozwoju, zarówno indywidualnego każdego członka zespołu, jak i całej organizacji. Nie zapominajmy również o realizacji założeń biznesowych. Aby pielęgnować dobre relacje i jednocześnie prawidłowo oraz skutecznie zarządzać zespołem, warto mieć doradcę, który pomoże rozstrzygnąć newralgiczne wyzwania zarządcze.
Usługę podzieliliśmy na dwa warianty:
Abonament, w którym co miesiąc macie Państwo możliwość umówienia się na spotkania w różnych wariantach czasowych (30 lub 60 minut).
Jednorazowe wsparcie, w ramach którego omawiacie Państwo konkretny problem i, wraz z KR Group, planujecie możliwe rozwiązania i konkretne działania.
System działania:
1. Przed pierwszą konsultacją poprosimy Państwa o wypełnienie krótkiego kwestionariusza dotyczącego głównych informacji o firmie i Państwa zespole.
2. Następnie umawiacie się Państwo na 30-minutowe lub 60-minutowe spotkanie z Magdaleną Brzus. W tytule zaproszenia/wydarzenia wpisują Państwo „HOT LINE” i nazwę swojej firmy, a w treści zaproszenia pokrótce określacie Państwo temat, który chcielibyście poruszyć.