skip to Main Content

Aktualne oferty pracy

Płatny staż dla przyszłych Księgowych

Chciałbyś sprawdzić w praktyce swoją wiedzę w obszarze finansów? Masz apetyt na nowe doświadczenia i chcesz odkryć tajniki księgowania na najwyższym poziomie?

 

Przyjmij wyzwanie i dołącz do zespołu KR GROUP!

U nas liczą się przede wszystkim Ludzie. Stawiamy na ciągły rozwój, potrafimy docenić indywidualny wkład i zaangażowanie.

Career Challenge to 3 miesięczny, płatny program stażowy dla przyszłych Księgowych

Program stażowy Career Challenge to unikalna szansa rozwoju zawodowego dla wszystkich osób, które chcą rozpocząć karierę w obszarze księgowości i w przyszłości zostać Super Księgowym/ą!

Korzyści dla Ciebie:

  • poznasz zasady i dobre praktyki prowadzenia księgowości u dużych, często zagranicznych Klientów,
  • będziesz codziennie komunikować się w języku angielskim, przygotujemy Cię do życia zawodowego i pokażemy jak efektywnie osiągać cele zawodowe.
  • będziesz mieć okazję w praktyce nauczyć się min. jak: wprowadzać dokumentację księgową do systemów księgowych, przygotowywać podstawowe raporty finansowe, stawiać pierwsze kroki przy sporządzaniu deklaracji CIT i VAT, oraz budować stały kontakt z Klientem zagranicznym.

Do programu Career Challenge  zapraszamy wszystkich studentów i absolwentów kierunków związanych z finansami i rachunkowością, dyspozycyjnych min. 20 godzin w tygodniu, z dobrą (od B2) znajomością języka angielskiego. Bardzo ważne dla nas jest też Twoje zaangażowanie, chęć rozwoju zawodowego, pasja i uśmiech każdego dnia. Głęboko wierzymy, że synergia naszych doświadczeń i Twojego entuzjazmu zaowocuje rozwojem Twoich profesjonalnych kompetencji.

Po pozytywnym przebiegu i zakończeniu stażu istnieje możliwość nawiązania stałej współpracy!!!!!

Mocno wierzymy w Twój potencjał. Dlatego wszystkie zainteresowane osoby zapraszamy do wzięcia udziału w unikalnej przygodzie i dołączenia do naszego Zespołu! Termin odbycia stażu – do ustalenia.

 

Challenge accepted?

 

Nie zwlekaj, już dziś prześlij swoje CV i wypełnij formularz aplikacyjny

 

Za wszystkie zgłoszenia uprzejmie dziękujemy i pozdrawiamy!!!

Klikając w przycisk „Aplikuj”, „Aplikuj teraz” lub „Wyślij” zgadza się Pan/i na przetwarzanie przez KR Group Sp. z o.o., z siedzibą na ul. Skaryszewska 7, 03-802, Warszawa, wszystkich danych osobowych zawartych w zgłoszeniu rekrutacyjnym (w tym cv) dla celów prowadzenia rekrutacji na stanowisko wskazane w tym ogłoszeniu. Dane osobowe wskazane w Kodeksie pracy lub w innych przepisach prawa (m.in. imię, nazwisko, doświadczenie zawodowe, wykształcenie) przetwarzamy na podstawie przepisów prawa. Jeżeli nie chce Pan/i, abyśmy przetwarzali dodatkowe dane, prosimy o ich nie umieszczanie w przesyłanych dokumentach. Pan/i zgoda jest dobrowolna i nie ma wpływu na możliwość udziału w rekrutacji. Może Pan/i ją cofnąć w każdym momencie, wysyłając e-mail na adres: rodo@krgroup.pl. Cofnięcie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przez KR Group przed cofnięciem zgody.

Szczegółowe informacje znajdzie Pan/Pani w formularzu aplikacyjnym.

Specjalista/ka ds. kadr i płac - Koordynator
Do zakresu Twoich zadań na tym stanowisku należeć będzie:
  • Naliczanie wynagrodzeń i świadczeń z ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego pracowników
  • Wdrożenie systemu kadrowo-płacowego Enova
  • Wprowadzanie i aktualizowanie danych w systemie Płatnik-ZUS
  • Obsługa ZFŚS
  • Sporządzanie dodatkowych list wypłat (odprawy zwolnionych, zaliczki)
  • Naliczanie podatku dochodowego od osób fizycznych
  • Sporządzanie imiennych deklaracji podatkowych PIT-11 i  PIT-40
  • Dokonywanie wszelkich potrąceń dotyczących wynagrodzeń zgodnie z Kodeksem Pracy
  • Dbanie o aktualność i kompletności informacji dotyczącej pracowników w systemach HRIS (np. R2, Bibi, TSh – dane personalne, stanowisko i uprawnienia, informacje o szkoleniach, wynagrodzeniu, itd.)
  • Administracja personalna – dokumentacja pracownicza, teczki personalne, zaświadczenia – o wysokości osiągniętych dochodów, w szczególności zaświadczeń o zatrudnieniu i wynagrodzeniu Rp-7 dla celów emerytalno-rentowych, skierowania lekarskie/ szkoleniowe, itd
  • Prowadzenie imiennej kartoteki w zakresie naliczania zasiłków chorobowych, opiekuńczych, macierzyńskich i rehabilitacyjnych oraz przestrzeganie terminów zakończenia płatności z tego tytułu zgodnie z przepisami ZUS.
  • Obsługa pracowników w zakresie grupowego ubezpieczenia –  medycznego, na życie, itd.
  • Udzielanie wyjaśnień pracownikom w zakresie wynagrodzeń, świadczeń z ubezpieczenia społecznego i podatku dochodowego od osób fizycznych
  • Wykonywanie prac administracyjno-biurowych w zakresie prowadzenia dokumentacji kadrowej, realizacji usług socjalnych, itp. – na potrzeby wszystkich komórek organizacyjnych firmy
  • Bieżąca współpraca ze wszystkimi komórkami organizacyjnymi firmy w zakresie kadrowo-płacowym
Oczekujemy:
  • minimum 3-letniego doświadczenia w pracy związanej z bieżącym naliczaniem listy płac pracowniczych i umów cywilnoprawnych oraz swobodnym poruszaniem się w systemie Płatnik
  • bardzo dobrej praktycznej i teoretycznej znajomości przepisów prawa pracy, podatkowych i ubezpieczeniowych
  • znajomości Excela na poziomie zaawansowanym
  • doświadczeniu we wdrażaniu programów kadrowo-płacowych, najlepiej Enovy
  • umiejętności pracy w zespole
  • gotowości i umiejętności dzielenia się wiedzą
  • umiejętności pracy w dynamicznym i zmieniającym się środowisku pracy
  • chęci współpracy przy projektach HR
  • mile widziana znajomość języka angielskiego

Oferujemy:

  • pracę w pełnym wymiarze godzin
  • szkolenia wewnętrzne i zewnętrzne
  • elastyczne godziny pracy
  • owocowe dni
  • miłą atmosferę pracy w dynamicznie rozwijającym się zespole
  • zajęcia z języka angielskiego
  • pakiet medyczny
  • karty fitness.

Wszystkie zainteresowane osoby zapraszamy do przesłania aplikacji poprzez kliknięcie w przycisk poniżej

Aplikuj  teraz

 Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi kandydatami.

Klikając w przycisk „Aplikuj”, „Aplikuj teraz” lub „Wyślij” zgadza się Pan/i na przetwarzanie przez KR Group Sp. z o.o., z siedzibą na ul. Skaryszewska 7, 03-802, Warszawa, wszystkich danych osobowych zawartych w zgłoszeniu rekrutacyjnym (w tym cv) dla celów prowadzenia rekrutacji na stanowisko wskazane w tym ogłoszeniu. Dane osobowe wskazane w Kodeksie pracy lub w innych przepisach prawa (m.in. imię, nazwisko, doświadczenie zawodowe, wykształcenie) przetwarzamy na podstawie przepisów prawa. Jeżeli nie chce Pan/i, abyśmy przetwarzali dodatkowe dane, prosimy o ich nie umieszczanie w przesyłanych dokumentach. Pan/i zgoda jest dobrowolna i nie ma wpływu na możliwość udziału w rekrutacji. Może Pan/i ją cofnąć w każdym momencie, wysyłając e-mail na adres: rodo@krgroup.pl. Cofnięcie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przez KR Group przed cofnięciem zgody.

Szczegółowe informacje znajdzie Pan/Pani w formularzu aplikacyjnym.

Samodzielny Księgowy/ Supervisor - Białystok, Gdańsk, Warszawa
Do zakresu Twoich zadań na tym stanowisku należeć będzie przede wszystkim:
  • zarządzanie pracą podległego zespołu
  • kontrola i weryfikacja comiesięcznych i rocznych deklaracji podatkowych (koniecznie VAT i CIT oraz Intrastat, PON, IFT, ORDU, CIT-10Z)
  • samodzielne przygotowywanie sprawozdań finansowych, w tym dla Spółek podlegających obowiązkowemu badaniu, i współpraca z audytorami
  • nadzór nad sprawozdawczością do GUS i NBP
  • nadzór nad ewidencją środków trwałych/ weryfikacja/inwentaryzacja, RMK, Rent-free
  • uczestnictwo w bezpośrednich spotkaniach z klientami zagranicznymi w języku angielskim

Ze swej strony oferujemy:

  • zajęcia z języka angielskiego w godzinach pracy
  • przyjazne warunki i miłą atmosferę pracy
  • elastyczne godziny pracy
  • szkolenia wewnętrzne i zewnętrzne
  • pracę zespołową i dzielenie się wiedzą oraz doświadczeniem
  • merytoryczne wsparcie zespołów eksperckich (m.in. Compliance, Tax)
  • owocowe dni
  • pakiet medyczny
  • kartę Multisport

 

Oczekujemy:
  • 2-letniego doświadczenia w kontroli podatków VAT i CIT
  • doświadczenia w organizacji pracy podległego zespołu
  • biegłej znajomości zagadnień księgowych i przepisów podatkowych
  • doświadczenia w samodzielnym sporządzaniu sprawozdań finansowych
  • bardzo dobrej znajomości języka angielskiego (warunek konieczny)
  • elastyczności w podejściu do pracy
  • umiejętności pracy pod presją czasu
  • samodzielności i odpowiedzialności
  • dyspozycyjności i zaangażowania
  • bardzo dobrej znajomości MS Office

Mile widziane:

  • wykształcenie kierunkowe
  • doświadczenie w pracy w biurze rachunkowym
  • znajomość branży nieruchomości (centra handlowe, biurowce, parki logistyczne)
  • znajomość branży energii odnawialnej
  • doświadczenie z różnymi programami księgowymi ERP, np. SAP, Navision, Hansa, Yardi

Wszystkie zainteresowane osoby zapraszamy do przesłania aplikacji poprzez kliknięcie w przycisk poniżej

Aplikuj teraz
Białystok
Aplikuj teraz
Gdańsk
Aplikuj teraz
Warszawa

Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi kandydatami.

Klikając w przycisk „Aplikuj”, „Aplikuj teraz” lub „Wyślij” zgadza się Pan/i na przetwarzanie przez KR Group Sp. z o.o., z siedzibą na ul. Skaryszewska 7, 03-802, Warszawa, wszystkich danych osobowych zawartych w zgłoszeniu rekrutacyjnym (w tym cv) dla celów prowadzenia rekrutacji na stanowisko wskazane w tym ogłoszeniu. Dane osobowe wskazane w Kodeksie pracy lub w innych przepisach prawa (m.in. imię, nazwisko, doświadczenie zawodowe, wykształcenie) przetwarzamy na podstawie przepisów prawa. Jeżeli nie chce Pan/i, abyśmy przetwarzali dodatkowe dane, prosimy o ich nie umieszczanie w przesyłanych dokumentach. Pan/i zgoda jest dobrowolna i nie ma wpływu na możliwość udziału w rekrutacji. Może Pan/i ją cofnąć w każdym momencie, wysyłając e-mail na adres: rodo@krgroup.pl. Cofnięcie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przez KR Group przed cofnięciem zgody.

Szczegółowe informacje znajdzie Pan/Pani w formularzu aplikacyjnym.

 

 

 

Młodszy Księgowy/ Księgowy - Białystok, Gdańsk, Warszawa
Do Twoich zadań na tym stanowisku należeć będzie przede wszystkim:
  • obsługa pełnej księgowości spółek z kapitałem zagranicznym (m.in branże: nieruchomości, energia odnawialna, produkcja, usługi), w szczególności wystawianie/księgowanie faktur sprzedaży, księgowanie faktur zakupowych, prowadzenie ewidencji środków trwałych/weryfikacja, RMK
  • przygotowywanie sprawozdań finansowych
  • sporządzanie i składanie deklaracji podatkowych VAT i CIT obejmujących m.in. rozliczenia z tytułu transakcji wewnątrzunijnych
  • przygotowywanie raportów i zestawień na potrzeby Klientów
  • współpraca z audytorami
  • terminowe sporządzanie sprawozdań do GUS, NBP
  • stały kontakt z Klientem zagranicznym

Ze swej strony oferujemy:

  • zajęcia z języka angielskiego w godzinach pracy
  • przyjazne warunki i miłą atmosferę pracy
  • elastyczne godziny pracy
  • szkolenia wewnętrzne i zewnętrzne
  • pracę zespołową i dzielenie się wiedzą oraz doświadczeniem
  • merytoryczne wsparcie zespołów eksperckich (m.in. Compliance, Tax)
  • owocowe dni
  • pakiet medyczny
  • kartę Multisport

 

Będzie idealnie, jeżeli posiadasz:
  • 2-4 lat doświadczenia w księgowości w zależności od stanowiska, na które aplikujesz
  • doświadczenie w organizacji i zarządzaniu zadaniami podległych pracowników
  • praktyczną znajomości zagadnień księgowych i podatkowych
  • dobrą znajomość języka angielskiego
  • bardzo dobrą znajomość MS Office, szczególnie MS Excel
  • dobrą organizację i umiejętności pracy pod presją czasu
  • samodzielność i odpowiedzialność
  • dyspozycyjność i zaangażowanie

Mile widziane:

  • wykształcenie kierunkowe
  • doświadczenie w pracy w biurze rachunkowym
  • znajomość branży nieruchomości (centra handlowe, biurowce, parki logistyczne)
  • znajomość branży energii odnawialnej
  • doświadczenie z różnymi programami księgowymi ERP, np.  SAP, Navision, Hansa, Yardi
Wszystkie zainteresowane osoby zapraszamy do przesłania aplikacji poprzez kliknięcie w przycisk poniżej
Aplikuj teraz
Białystok
Aplikuj teraz
Gdańsk
Aplikuj teraz
Warszawa

Uprzejmie informujemy,  że skontaktujemy się z wybranymi kandydatami.

 

Klikając w przycisk „Aplikuj”, „Aplikuj teraz” lub „Wyślij” zgadza się Pan/i na przetwarzanie przez KR Group Sp. z o.o., z siedzibą na ul. Skaryszewska 7, 03-802, Warszawa, wszystkich danych osobowych zawartych w zgłoszeniu rekrutacyjnym (w tym cv) dla celów prowadzenia rekrutacji na stanowisko wskazane w tym ogłoszeniu. Dane osobowe wskazane w Kodeksie pracy lub w innych przepisach prawa (m.in. imię, nazwisko, doświadczenie zawodowe, wykształcenie) przetwarzamy na podstawie przepisów prawa. Jeżeli nie chce Pan/i, abyśmy przetwarzali dodatkowe dane, prosimy o ich nie umieszczanie w przesyłanych dokumentach. Pan/i zgoda jest dobrowolna i nie ma wpływu na możliwość udziału w rekrutacji. Może Pan/i ją cofnąć w każdym momencie, wysyłając e-mail na adres: rodo@krgroup.pl. Cofnięcie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przez KR Group przed cofnięciem zgody.

Szczegółowe informacje znajdzie Pan/Pani w formularzu aplikacyjnym.

 

 

 

 

 

 

Specjalista ds. Księgowości i Podatków - Warszawa
Do Twoich zadań na tym stanowisku należeć będzie przede wszystkim:
  • weryfikacja rozliczeń CIT i VAT Klientów działów księgowych
  • śledzenie zmian przepisów podatkowych i informowanie o nich Klientów i Współpracowników
  • tworzenie procedur standaryzujących procesy składania deklaracji CIT i VAT
  • bieżące wsparcie merytoryczne innych działów firmy w zakresie podatków CIT i VAT
  • prowadzenie szkoleń wewnętrznych
Oczekujemy:
  • umiejętności czytania i interpretowania zapisów księgowych
  • wiedzy i umiejętności prowadzenia ksiąg rachunkowych
  • wiedzy merytorycznej w zakresie CIT i VAT, popartej min. 4 letnim doświadczeniem na podobnym stanowisku
  • preferowane wykształcenie wyższe z zakresu finansów, rachunkowości lub prawniczego
  • bardzo dobrej znajomości języka angielskiego (warunek konieczny)
  • dobrej organizacji i umiejętności pracy pod presją czasu
  • samodzielności i odpowiedzialności
  • poczucia humoru

Ze swej strony oferujemy:

  • zajęcia z języka angielskiego w godzinach pracy
  • przyjazne warunki i miłą atmosferę pracy
  • elastyczne godziny pracy
  • szkolenia wewnętrzne i zewnętrzne
  • pracę zespołową i dzielenie się wiedzą oraz doświadczeniem
  • merytoryczne wsparcie zespołów eksperckich (m.in. Compliance, Tax)
  • owocowe dni
  • pakiet medyczny
  • kartę Multisport

Aplikuj za pomocą przycisku umieszczonego poniżej:

Aplikuj

Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi Kandydatami.

 

Klikając w przycisk „Aplikuj”, „Aplikuj teraz” lub „Wyślij” zgadza się Pan/i na przetwarzanie przez KR Group Sp. z o.o., z siedzibą na ul. Skaryszewska 7, 03-802, Warszawa, wszystkich danych osobowych zawartych w zgłoszeniu rekrutacyjnym (w tym cv) dla celów prowadzenia rekrutacji na stanowisko wskazane w tym ogłoszeniu. Dane osobowe wskazane w Kodeksie pracy lub w innych przepisach prawa (m.in. imię, nazwisko, doświadczenie zawodowe, wykształcenie) przetwarzamy na podstawie przepisów prawa. Jeżeli nie chce Pan/i, abyśmy przetwarzali dodatkowe dane, prosimy o ich nie umieszczanie w przesyłanych dokumentach. Pan/i zgoda jest dobrowolna i nie ma wpływu na możliwość udziału w rekrutacji. Może Pan/i ją cofnąć w każdym momencie, wysyłając e-mail na adres: rodo@krgroup.pl. Cofnięcie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przez KR Group przed cofnięciem zgody.

Szczegółowe informacje znajdzie Pan/Pani w formularzu aplikacyjnym.

Asystent/ka księgowości - Warszawa
Do Twoich zadań na tym stanowisku należeć będzie przede wszystkim:
  • wprowadzanie dokumentacji księgowej do systemów księgowych
  • przygotowywanie podstawowych raportów finansowych
  • wsparcie przy sporządzaniu deklaracji CIT, VAT
  • stały kontakt z Klientem zagranicznym
Będzie idealnie, jeżeli posiadasz:
  • wykształcenie wyższe kierunkowe lub jeszcze studiujesz
  • dobrą znajomość języka angielskiego (w mowie i w piśmie)
  • wiedzę teoretyczną z zakresu przepisów podatkowych
  • mile widziane: doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku (staże, praktyki, odbyty kurs na samodzielnego księgowego)
  • chęć do pracy, zaangażowanie, komunikatywność i doskonałą organizację pracy

Ze swej strony oferujemy:

  • zajęcia z języka angielskiego w godzinach pracy
  • przyjazne warunki i miłą atmosferę pracy
  • elastyczne godziny pracy
  • owocowe dni
  • szkolenia wewnętrzne i zewnętrzne
  • pracę zespołową i dzielenie się wiedzą oraz doświadczeniem
  • merytoryczne wsparcie zespołów eksperckich (m.in. Compliance, Tax)
  • pakiet medyczny
  • kartę Multisport

Wszystkie zainteresowane osoby zapraszamy do przesłania aplikacji poprzez kliknięcie w przycisk poniżej

Aplikuj
Za wszystkie przesłane aplikacje dziękujemy, uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi Kandydatami.

 

Klikając w przycisk „Aplikuj”, „Aplikuj teraz” lub „Wyślij” zgadza się Pan/i na przetwarzanie przez KR Group Sp. z o.o., z siedzibą na ul. Skaryszewska 7, 03-802, Warszawa, wszystkich danych osobowych zawartych w zgłoszeniu rekrutacyjnym (w tym cv) dla celów prowadzenia rekrutacji na stanowisko wskazane w tym ogłoszeniu. Dane osobowe wskazane w Kodeksie pracy lub w innych przepisach prawa (m.in. imię, nazwisko, doświadczenie zawodowe, wykształcenie) przetwarzamy na podstawie przepisów prawa. Jeżeli nie chce Pan/i, abyśmy przetwarzali dodatkowe dane, prosimy o ich nie umieszczanie w przesyłanych dokumentach. Pan/i zgoda jest dobrowolna i nie ma wpływu na możliwość udziału w rekrutacji. Może Pan/i ją cofnąć w każdym momencie, wysyłając e-mail na adres: rodo@krgroup.pl. Cofnięcie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przez KR Group przed cofnięciem zgody.

Szczegółowe informacje znajdzie Pan/Pani w formularzu aplikacyjnym.

Postaw na KR Group

Zespół 158 ekspertów i profesjonalistów

Projekty dla znanych, międzynarodowych marek

Stabilna i prężnie rozwijająca się organizacja

Międzynarodowy zasięg – biura w Polsce, Czechach, Rumunii, na Węgrzech

Jasna ścieżka kariery i awansu

Pracownicy

Back To Top